menu

Overig / Algemeen / R.I.P.

zoeken in:
De dood van Sean Connery en Ward Verrijcken bezorgen, in deze eenzame coronatijden, een vreemde, extra droefheid aan dit
Allerheiligenweekend.

R.I.P.

In Memoriam Geoffrey Palmer (93)
Een fijne en veelzijdige Engelse acteur, die ik heel graag zag acteren.

Vooral de razend populaire sitcom "As Time Goes By" (1992-2005) waarin hij samen met Judi Dench speelde zal mij in warme herinnering blijven.
(diverse keren opnieuw bekeken, en op DVD in huis)

Een indrukwekkende staat van dienst >
https://www.imdb.com/name/nm0658244/]Geoffrey Palmer - IMDb

Met Judi Dench in de TV serie As Time Goes By
[url=https://ibb.co/WVvyPr3[/url]

Voor mij vooral de dokter uit die aflevering van Fawlty Towers! I am a doctor and I want my sausages!

I Want My Sausages! | Fawlty Towers | BBC Comedy Greats - YouTube

R.I.P Geoffrey Palmer

Hier met Penelope Keith in de serie Executive Stress. Nederlandse titel: Twee Banen op een Kussen.

http://pic100.picturetrail.com/VOL292/2053176/24817104/414484952.jpg

Ook Elsa Raven (91) is overleden. Bekend uit Back of the future, maar ook uit deze erg pakkende wereldbekende scène

https://img.huffingtonpost.com/asset/5fa3e3272400000a1f9ae0ed.jpeg?ops=scalefit_630_noupscale

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=ygDA20CP8x4

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Haarlemse blueszanger Oscar Benton (71) overleden | Haarlems Weekblad

De in Haarlem geboren zanger werd met zijn Blues Band in 1968 tweede bij het Loosdrecht Jazzconcours. Dat leverde hem een platencontract op. Na enkele jaren bij Jack Jersey te hebben gezongen, had Benton begin jaren tachtig internationaal succes. In 1981 gebruikte acteur Alain Delon Bentons acht jaar eerder opgenomen single Bensonhurst Blues prominent in zijn eerste zelf geregisseerde speelfilm Pour la Peau d’un Flic. In december 1981 stond het nummer op de eerste plaats van de Franse hitlijst. Het leverde Benton een gouden plaat op.

Film Pegasus (moderator)
Bob Van Staeyen van de Antwerpse Strangers is overleden. De groep was een Antwerps monument dat met Antwaarpe zowat het anthem van de stad zong. Bob heeft ook een tijd geacteerd in enkele luchtige series als de Strangorianen en Benidorm en een klein rolletje in Zone Stad. Al zal de muziek vooral bijblijven.

Soumitra Chatterjee, bekend van o.a. Satyajit Ray's The World of Apu en Charulata, overleden na corona-ziekbed

Soumitra Chatterjee, Indian acting legend, dies from Covid complications - CNN - edition.cnn.com

In Memoriam Lutgart Simoens, Belgische radiocoryfee met een pracht van een warme stem, die je nooit meer vergat wanneer je die een keer gehoord had.
Bijgenaamd "De Engel van Vlaanderen".
Die naam had ze merkwaardig genoeg te danken aan een Nederlands radioprogramma waaraan ze eind jaren zeventig regelmatig meewerkte: "De Avondspits", gepresenteerd door Frits Spits, die haar die naam toebedeelde.

John Sessions
Fernando Solanas
RIP

In memoriam Corry van Gorp (78) Actrice-zangeres

Corrie van Gorp - IMDb

kappeuter (crew)
RIP Corry van Gorp

narva77 (crew)
RIP Corrie van Gorp

RIP Corrie van Gorp Leek me een tof wijffie!

Maradona

De grootste ooit

Diego nee

Ah wat jammer zeg. Meeste voetballers heb ik niets mee, maar Maradonna heb/had ik een zwak voor. Of hij nou aan de coke was, hands maakte of een fenomenale dribbel bezegelde met een goal, altijd werd ik wel blij van hem.
RIP.

R.I.P. Corrie van Gorp
R.I.P. Maradona

Maradona Wij hadden vroeger zo'n VHS tape met de beste momenten uit de voetbalgeschiedenis en daar was Maradona integraal deel van. Zo jong ook.. Geen gezonde levensstijl natuurlijk maar na alle positieve berichten van de afgelopen weken en dagen had ik het niet zien aankomen.

kappeuter (crew)
Jeetje, daar schrik ik toch wel even van.
Afgelopen zomer zag ik nog de prachtige documentaire Diego Maradona (2019)

https://www.youtube.com/watch?v=s7ZjU-6iSwk

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Maradona trivia:
Diego Maradona probeert rookworst te scoren in HEMA Mierlo | NOS
Michiel Romeyn - Diego Maradona over Bep van Mokum | Facebook
VI 16-05-11 - Gijp heeft grote lol om Maradona die voorbijganger door de benen speelt - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=C21seeNluC8

Wat een waanzinnige speler zeg. Niet normaal.

Jammer genoeg door alle roem en aandacht wel zo gek als een deur geworden. Maar wat een persoon. Hij zal gemist worden.

kappeuter schreef:
Jeetje, daar schrik ik toch wel even van.
Afgelopen zomer zag ik nog de prachtige documentaire Diego Maradona (2019)

(embed)

Prachtige docu ja. Je krijgt medelijden met hem als je zag hoe hij werd geleefd.

In Memoriam Corrie van Gorp

Ik hou altijd een zwak voor pure fysieke comedy (slapstick). Daar wordt wel eens neerbuigend op gekeken, maar het is de meest pure en ook moeilijkste vorm van komedie die er is. Je moet er echt aanleg voor hebben. Corrie van Gorp is in Nederland één van de grootste die dit vak beheerste. Van Duin moest er nog wel eens moeite voor doen, maar zij was zelf al zo. Als je als komiek zelf een soort rekwisiet wordt, (met je laten gooien enz.) dan ben je gewoon een slapstick koningin.

De goal die nooit had mogen vallen omdat Pluisje al met een rode kaart op zak in de kleedkamer had moeten zitten...

Maar over de doden niets dan goeds, want het was toch een begaafd voetballer en een markant mens.

R.I.P. Maradona

Gast
geplaatst: vandaag om 07:12 uur

geplaatst: vandaag om 07:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.