Breakout (2013)

Canada
Actie / Thriller

geregisseerd door Damian Lee
met Brendan Fraser, Dominic Purcell en Ethan Suplee

Een onschuldige kampeertrip krijgt een duistere wending voor een jonge broer en zus wanneer ze getuige zijn van een moord. De twee worden vervolgens het volgende doelwit van de moordenaar waarbij ze achtervolgd en opgejaagd worden door de wildernis. Ondertussen probeert hun vader, Jack Damson, uit de gevangenis te ontsnappen om zijn kinderen te redden uit de handen van de criminelen Tommy en Kenny.