Adoration (2013)

Alternatieve titels: Two Mothers | Perfect Mothers | Adore

Australië / Frankrijk

geregisseerd door Anne Fontaine
met Naomi Watts, Robin Wright en Xavier Samuel

Een zomer aan het strand. Twee schijnbaar normale gezinnen genieten van de zon: Roz en Lil, twee rijpe mooie vrouwen, hun zonen, twee verleidelijke jongemannen, en hun charmante kleindochters die helemaal opgaan in hun kinderspelletjes. Roz en Lil zijn al een eeuwigheid onafscheidelijk als waren ze tweelingzussen. Wanneer ze echter een affaire beginnen met elkaars zonen, veranderen de spelregels en wordt hun vriendschap danig op de proef gesteld.