Coldblooded (1995)

Actie

geregisseerd door Wallace Wolodarsky
met Jason Priestley, Robert Loggia en Kimberly Williams

Cosmo houdt van zijn nieuwe leven. Veel geld, snelle wagens, mooie vrouwen. Al snel wordt hij ingeleid in de wereld van de huurmoordenaars en als één van de besten op handen gedragen. Er is maar een probleem. Hoe kan hij leven met de moorden die hij uitvoert? Hij hoopt via yogalessen zijn geweten te sussen, maar alles loopt uit de hand als hij een relatie begint met zijn nietsvermoedende, vredelievende yogalerares en zijn beste vriend uit de weg moet ruimen.

Diesel
De film is beter dan de poster doet vermoeden.

Heerlijke zwarte humor en een geweldige Robert Loggia.

Vond Jason Priestley ook verrassend goed...

gideonvdb
verrassende film waar zelfs een rolletje weggelegd is voor michael j fox, een aanrader. van mij 5 sterren