Ushi Must Marry (2013)

Nederland

geregisseerd door Paul Ruven
met Wendy van Dijk, Hiromi Tojo en Patrick Dempsey

Ushi móet trouwen, vanwege de Japanse traditie. Sterker nog; omdat ze nog steeds niet getrouwd is, dreigt ze te worden uitgehuwelijkt. Daar is Ushi niet blij mee, want de uitgehuwelijkde is namelijk niet bepaald haar type; het is een enorme sumoworstelaar... Ushi reist de wereld rond om binnen twee weken een man te vinden, want anders wordt ze daadwerkelijk door haar moeder uitgehuwelijkt. Lukt het Ushi om met de ideale man te trouwen?