Scary Movie 5 (2013)

Alternatieve titel: Scary MoVie

geregisseerd door Malcolm D. Lee
met Ashley Tisdale, Erica Ash en Lindsay Lohan

Pierre is een verwaande, afstandelijke, heerszuchtige en oversekste Franse regisseur van een dansgezelschap van een grote productie. Jody (Ashley Tisdale), een jonge moeder van twee kinderen en haar Afro-Amerikaanse vriendin Kendra (Erica Ash) strijden beiden om de hoofdrol. Jody en Kendra zetten alles op alles om de hoofdrol in de grote dansvoorstelling te bemachtigen. In de schaduw van deze twee dames slaan de stoppen van Heather Daltry (Molly Shannon), al jaren de topdanseres van het dansgezelschap, helemaal door wanneer ze door het management aan de kant wordt geschoven.