Where It's At (1969)

geregisseerd door Garson Kanin
met David Janssen, Rosemary Forsyth en Robert Drivas

A.C. Smith runt een hotel-casino in Las Vegas. Zoon Andy 'A.C. Jr.' Smith is net afgestudeerd en houdt er een andere moraal op na dan zijn vader. Tijdens een ontmoeting tussen vader en zoon in Las Vegas komt het tot een botsing tussen de twee, hoe zeer ze ook hun best doen om de ander te begrijpen. Vader probeert de kneepjes van het vak over te brengen op zijn zoon, die meer ziet in een toekomst in Europa. Andy blijkt echter een snelle leerling te zijn en zorgt al snel voor tweederde van de omzet in het bedrijf van zijn vader.