Sweetheart of the Fleet (1942)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Charles Barton
met Joan Davis, Jinx Falkenburg en Joan Woodbury

Phoebe Weyms, secretaresse bij een advertentieagentschap, is verliefd op haar baas Gordon Crouse, maar hij geeft haar geen aandacht. Om zijn aandacht te trekken neemt Phoebe contact op met het radiostation van de ‘Navy Recruiting’ en biedt aan de twee mysterieuze meisjes, die voor dit radiostation werken, te raden. Zij zingen namelijk vanwege een gigantische werfcampagne in het radioprogramma ‘Blind Date’. Crouse is echter woedend op wat Phoebe heeft gedaan. Hij vertelt haar, dat de ‘Blind Date’ meisjes Brenda en Cobina oerlelijk zijn. Phoebe stelt vervolgens voor, dat Jerry Gilbert en Kitty Leslie, twee modellen van hun agentschap, zich voor gaan doen als zangeressen, terwijl Brenda en Cobina het eigenlijke zingen van achter een gordijn gaan doen