Jagd nach CM 24 (1997)

Duitsland / Zwitserland / Verenigd Koninkrijk
Thriller

geregisseerd door Peter Ristau
met Bill Sage, Amanda Ooms en Gesche Tebbenhoff

Jacob Hofstetter is een briljante, jonge wetenschapper die zeker weet dat hij een geneesmiddel tegen kanker ontwikkeld heeft, genaamd "CM24". Jacob wordt benaderd door de jonge Annabelle. Ze lijdt aan botkanker en wil graag als testpersoon het geneesmiddel gebruiken. In eerste instantie weigert Jacob, maar door zijn gevoelens voor haar twijfelt hij. Jacob besluit haar toch te injecteren, Annabelle raakt echter in coma en sterft. Jacob ontdekt dat Annabelle nooit in het mortuarium gelegen heeft en besluit tot op de bodem uit te zoeken wat er aan de hand is.