The Cheat (1923)

geregisseerd door George Fitzmaurice
met Pola Negri, Jack Holt en Charles de Rochefort

Carmelita De Cordoba, de eigenzinnige dochter van een rijke Zuid-Amerikaanse zakenman, is in Parijs voor het uitzoeken van haar uitzet in verband met haar aankomende bruiloft. Maar ze wil eigenlijk niet met de man te trouwen - een medewerker van haar vader, die veel ouder is dan zij - en wanneer ze de Amerikaan Dudley Drake ontmoet, wordt ze verliefd op hem. Carmelita gaat er met Dudley vandoor en haar vader wil vervolgens niets meer van haar weten. Carmelita is een gokster en kan onmogelijk rondkomen van het lage salaris van Dudley, dus bedenkt ze een plannetje.