Wild Wild Winter (1966)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Lennie Weinrib
met Gary Clarke, Chris Noel en Don Edmonds

Burt en Perry gaan naar een skischool in de bergen om de tijd te verdoen met hun twee favoriete hobby's: meisjes en skiën. Ze worden volledig genegeerd door Sandy en Dot en dat laten de twee niet op zich zitten. Ze wenden zich tot Ronnie, een medestudent. Ronnie wordt algemeen gezien als onweerstaanbaar voor vrouwen. Ronnie probeert Susan, die aan het hoofd staat van de studentenvereniging waar Sandy en Dot ook lid van zijn, te versieren. Susan heeft een wantrouwen jegens mannen en dat beïnvloedt de houding van Sandy en Dot. De pogingen van Ronnie blijken tevergeefs en één van zijn listen blijkt zelfs tegen hem te werken als hij mee moet doen aan de lokale skiwedstrijden.

Genre zou toch komedie/romantiek moeten zijn?

Niet volgens Wild Wild Winter - Cinema.nl
Maar romantiek zal ongetwijfeld ook een grote rol spelen.