McKenna Shoots for the Stars (2012)

Alternatieve titel: An American Girl: McKenna Shoots for the Stars

geregisseerd door Vince Marcello
met Jade Pettyjohn, Ysa Penarejo en Kally Berard

McKenna Brooks is een vastberaden en zelfverzekerde jonge turnster. Ze staat op het punt om toegelaten te worden tot het regionale gymnastiekteam, maar haar prestaties op school lopen niet in de pas. Haar leraar adviseert haar om contact op te nemen met een mentor, maar ze schaamt zich en probeert het wanhopig geheim te houden voor haar vrienden. Wanneer ze valt tijdens het turnen, belandt ze ook daar op een zijspoor. Het zal er om spannen of ze op tijd lichamelijk herstelt om in het regionale team te komen, en of ze haar matige schoolprestaties kan verbeteren.