Another Man's Wife (2011)

Alternatieve titel: Le Feu de la Vengeance

Canada / Verenigde Staten
Thriller

geregisseerd door Anthony Lefresne
met Rena Sofer, Dylan Neal en Damon Runyan

Hadley Warners leven en huwelijk zit in een sleur. Maar een noodlottig auto-ongeluk verandert alles. Getraumatiseerd door het ongeluk dat het leven van iemand anders kostte, neemt haar trouwe echtgenoot Brian haar en hun 18-jarige dochter Skylar mee naar een idyllisch noordelijk toevluchtsoord. Maar zelfs hier in Stillwater zijn ze niet alleen. Brandweerman Al Paunovic huurt ook een huisje aan dit afgelegen meer en blijkt de echtgenoot te zijn van de aangereden vrouw...

avatar van *film fan*
wat een slappen stomme film.
zo slecht geacteerd. zo voorspelbaar.
echt tijdverspilling zeg.

avatar van Tiany
Slaapverwekkende film, blij dat hij gedaan was.