Sea, No Sex and Sun (2012)

1 stem

Frankrijk

geregisseerd door Christophe Turpin
met Fred Testot, Antoine Duléry en Julie Ferrier

Een kustplaats in Bretagne, in de zonnige maand juli. De 20-jarige Alex is een seizoensgebonden tenniscoach die optimaal gebruik maakt van zijn vrijheid. De 35-jarige Guillaume is met zijn vrouw en dochter op vakantie, in de hoop herinneringen uit zijn gelukkige jeugd op te halen. De 50-jarige Pierre verblijft er met zijn twee kinderen na zijn recente scheiding. Drie mannen, uit drie verschillende generaties, hebben één ding gemeen: ze hebben verlangens die nooit kunnen worden voldaan.