Border Vigilantes (1943)

Western / Actie

geregisseerd door Derwin Abrahams
met William Boyd, Russell Hayden en Andy Clyde

Ondanks de waakzaamheid van de Border Vigilantes uit Silver City, slaagt een bende outlaws regelmatig en systematisch in het beroven van de plaatselijke mijnwerkers. Henry Logan, de zeer gerespecteerde leider van de Border Vigilantes, is in het geheim de leider van deze outlawbende. Dan Forbes, één van de gedupeerde mijnwerkers, heeft een boodschap naar de ‘Bar 20 Ranch’ in Arizona gestuurd. Forbes vraagt zijn oude vriend Hoppy 'Hopalong' Cassidy om hulp. Forbes maakt echter de fout Logan op de hoogte te stellen van zijn verzoek om hulp.