Magic Boys (2012)

Hongarije / Verenigd Koninkrijk / Canada
Misdaad / Komedie

geregisseerd door Róbert Koltai en Éva Gárdos
met Vinnie Jones, Michael Madsen en Tamer Hassan

De meedogenloze gangster Jack Varga (Vinnie Jones) heeft een rekening te vereffenen met zijn voormalige partner uit Londen, de drugsbaron Terrence Anderson (Michael Madsen). Varga martelt de accountant van Terence, die dan vertelt dat hij diens baas grote lading drugs uit New York verwacht. Hij wordt vervolgens geëxecuteerd in de kelder van een champagnefabriek. David en zijn beste vriend Boli zijn echter getuige van de moord. Ze weten te ontkomen en vluchten naar Londen waar ze gaan werken bij de 'Magic Boys', een stel mannelijke strippers. Ze weten echter niet dat de Magic Boys undercover werken en zijn ingehuurd door Varga...

avatar van Q Jones
Grappig dat niemand deze film nog heeft gezien

avatar van 606
Daar komt verandering in