Joe Palooka in Humphrey Takes a Chance (1950)

Alternatieve titel: Humphrey Takes a Chance

Komedie / Actie

geregisseerd door Jean Yarbrough
met Leon Errol, Joe Kirkwood Jr. en Robert Coogan

Gordon Rogers van de criminele ‘Square Deal Boxing Corporation’ probeert een deal te sluiten met manager Knobby Walsh, waarbij hij 30% van het contract met de bokskampioen Joe Palooka in bezit wil krijgen. Knobby weigert dit en hij vertelt zelfs dat hij in West-Wokkington Falls een recordbokswedstrijd kan ensceneren. Hij noemt alleen deze stad, omdat hij daar naartoe gaat met Joe Palooka en zijn vrouw Anne Howe om hun vriend Humphrey Pennyworth te bezoeken. Rogers gaat er van uit dat Knobby inderdaad een bokswedstrijd gaat organiseren tussen Joe en Humphrey en haast zich om dat te voorkomen.