Musical Chairs (2011)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Susan Seidelman
met Leah Pipes, E.J. Bonilla en Priscilla Lopez

Twee inwoners van New York, Armando Ortiz uit de Bronx en Mia Franklin van de Upper East Side, hebben een onwaarschijnlijke ontmoeting. Deze twee komen elkaar tegen door hun liefde voor het ballroomdansen. Mia is een mooie en levendige professionele danseres. Terwijl Armando in de danstudio in het centrum van Manhattan werkt in ruil voor danslessen, fantaseert hij over de tijd wanneer hij samen met Mia zal dansen. Maar een tragisch ongeval verandert voorgoed het leven van Mia. Armando zal samen met een groep van kleurrijke buitenbeentjes Mia te helpen haar pijnlijke uitdagingen te overwinnen en nog eenmaal te dansen.