Tang Shan Da Xiong (1971)

Alternatieve titels: The Big Boss | Fists of Fury | Fists of Glory | Tong San Dai Hing | 唐山大兄

Hongkong
Actie / Misdaad
100 minuten / 115 minuten (ongecensureerd)

geregisseerd door Wei Lo
met Bruce Lee, Maria Yi en Yin-Chieh Han

Cheng Chao-an (Lee) is een onwaarschijnlijk naïeve en onschuldige jongeman van het Chinese platteland die aan de slag gaat in een ijsfabriek in Thailand en zijn verdiende geld opstuurt naar zijn oude zwakke moeder. Cheng en zijn neven komen erachter dat de fabriek een dekmantel blijkt te zijn voor heroïnesmokkel.