Joe Palooka in The Counterpunch (1949)

Komedie / Actie

geregisseerd door Reginald Le Borg
met Leon Errol, Joe Kirkwood Jr. en Elyse Knox

De Amerikaanse bokskampioen Joe Palooka daagt Angelo Cardona uit. Angelo dringt er op aan, dat hij Joe wil verslaan in zijn eigen land, in Zuid-Amerika. Cardona’s manager Anton Kindel overtuigt Joe’s manager Knobby Walsh in te stemmen met een rebound deze zomer in Zuid-Amerika. Knobby beseft echter niet dat de Zuid-Amerikaanse zomer over vier weken al ingaat. Wanneer Anne Howe haar vriend Joe niet kan vergezellen op de ‘SS Valora’, gaat ze incognito als verslaggeefster aan boord van het schip om verslag te doen van Joe’s trainingen.