Killing Season (2013)

Verenigde Staten / België / Bulgarije
Drama / Thriller

geregisseerd door Mark Steven Johnson
met Robert De Niro, John Travolta en Milo Ventimiglia

Een oorlogsveteraan (Robert De Niro) heeft zich teruggetrokken in zijn huis in de bossen van de Appalachen. Als hij onverwachts bezoek krijgt van een Europese toerist (John Travolta) krijgen beide heren een opmerkelijke relatie. Wat de oorlogsveteraan niet weet is dat de toerist eigenlijk een wraak zoekende Servische oud-soldaat is.