Inside Men (2012)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Drama
240 minuten (miniserie, 4 delen)

geregisseerd door James Kent
met Ashley Walters, Warren Brown en Steven Mackintosh

Drie medewerkers van een veiligheidsdepot beramen een overval. Ze willen miljoenen ponden buitmaken. John, de manager van een telkamer, staat oog in oog met zijn grootste angst: een gewapende overval.

Goeie serie van BBC!

avatar van Norman Mailer
Wederom een fantastische miniserie van de BBC. Het gaat 'slechts' om één grote roof maar boeit de volle 4 uur.

avatar van Movie-Addicted
Geweldige miniserie! aan een stuk door gekeken. Geen moment verveelt.

*3.75

avatar van Curriculum
Steven Mackintosh en Warren Brown kennen we van Luther. Daarin speelden ze beiden formidabele rollen, en dat geldt eveneens voor Inside Men. Ik heb met spanning en ongelooflijk vermaak naar deze miniserie gekeken.

Ik hoop dat we beiden heren vaker zullen aantreffen in dergelijke miniseries of series.