Rise of the Black Bat (2012)

Canada
Actie

geregisseerd door Scott Patrick
met Jody Haucke, Dixie Collins en Richard Groen

Tony Quinn is Officier van Justitie in een stad waar de criminalitiet hoogtij viert. Wanneer een misdaadbaas Tony verblindt met een zuur lijkt het er op dat de misdaad voorgoed heeft gewonnen. Maar door een wonder van de moderne wetenschap krijgt Tony de mogelijkheid om in het donker te zien, net als een vleermuis. Tony vermomt zich als de 'Black Bat' om er op toe te zien dat de weegschaal van Vrouwe Justitia weer in evenwicht komt.

avatar van thunderball
....Hum... was er niet al iemand die zich als vleermuis vermomde om de misdaad te bestrijden?
Kan even niet op zijn naam komen....

avatar van jarno1975
Spiderman?

avatar van thunderball
Nee, dat is toch die vent die groen wordt?

avatar van xaid
HAHAHAHAHA

avatar van dutchsongwriter
hahahah tralier gezien? M'n buurjongen van 3 heeft gister met z'n iphone een betere film gemaakt dan deze rotzooi.