Refuge (2011)

Drama / Komedie

geregisseerd door Mark Medoff
met Linda Hamilton, Christopher McDonald en Amy Lanasa

Nadat de 40-jarige verpleegster Amelia Philips per ongeluk haar gewelddadige echtgenoot Jack heeft vermoord, slaat ze op de vlucht in de camper met het lichaam van Jack achterin. Ondertussen is de 27-jarige, sarcastische, leraar Engels en mislukt romanschrijver Daryll Tripp op weg naar een stortplaats om zijn roman te dumpen. Als er een storm opsteekt zoekt hij een schuilplaats in de camper van Amelia.