The Hound of the Baskervilles (1978)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Thriller

geregisseerd door Paul Morrissey
met Peter Cook, Dudley Moore en Denholm Elliott

Sherlock Holmes buigt zich samen met zijn trouwe assistent Watson over de mysterieuze moord op Sir Charles Baskerville. Als Holmes besluit geen zin te hebben in weer een nieuw mysterie, laat hij Watson het onderzoek zelfstandig uitvoeren. Watson is echter niet de slimste.

film_kaza
er zijn erg veel delen hiervan (ik is vaak verfilmt). deze lijkt mij niet spannend meer.

Ik moet de film nog kijken , maar heb hem al gezien en was heel leuk en lachen..

Martien6 schreef:

Beste commentaar ooit.