The Flirting Club (2010)

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door James Bedford en Alexander Jovy
met Richard Di Gregorio, Melanie Denholme en Lisa Holsappel-Marrs

Jamie, 29 jaar maar met het gedrag van een 12-jarige, is een loser en nog steeds maagd. Hij heeft een ultimatum gekregen van zijn ouders om binnen een maand een vriendin te vinden of met Laura te trouwen, het 'menselijke varken' dat naast hem woont. Wanneer hij bij toeval in aanraking komt met de lokale 'Flirting Club', zou dat wel eens zijn redding kunnen zijn. De groep van buitenstaanders ontmoeten elkaar wekelijks boven een kroeg om de geheimen te ontdekken over liefde en relaties en zo de beste partner te vinden. Het enige probleem is dat de jongens serieus hulp nodig hebben, iets wat ze niet krijgen.

avatar van blurp194
Platte onderbroekenlol van een heel bedenkelijke kwaliteit. De paar geslaagde grappen worden volledig overschaduwd door de enorme hoeveelheid mislukte. 90 minuten duurden nog nooit zo lang.