The Japanese Wife (2010)

India
Drama / Romantiek

geregisseerd door Aparna Sen
met Rahul Bose, Moushumi Chatterjee en Rudranil Ghosh

Drie verlegen mensen, Snehamou Chatterjee, een leraar rekenkunde in een school in de riviergebieden van West-Bengalen, Miyage het Japanse meisje dat zijn vrouw werd door een vreemde ervaring met brieven en Sandhya, een weduwe die door omstandigheden ertoe gedwongen wordt om in te trekken in zijn huis, beleven samen een angstaanjagend en onwaarschijnlijk liefdesverhaal.