Vindication (2006)

Horror

geregisseerd door Bart Mastronardi
met William Archiello, Henry Borriello en Raine Brown

Nicholas Betram heeft het moeilijk: Zijn moeder heeft zelfmoord gepleegd, zijn vader heeft hem onterfd en hij heeft nauwelijks genoeg geld om zijn huur te betalen. Maar daar houden zijn problemen nog niet op. Vreemde en verontrustende hallucinaties plagen hem en een persoonlijke demoon probeert hem ervan te overtuigen om zijn slopende en ongenadige schuldgevoelens op moorddadige wijze te exorceren. Nicholas wordt een soldaat van zijn spijt en dat maakt hem gevaarlijker dan menigeen in zijn omgeving had kunnen vermoeden.