Double Identity (2009)

Alternatieve titel: Fake Identity

Misdaad / Thriller

geregisseerd door Dennis Dimster
met Val Kilmer, Izabella Miko en Zahary Baharov

Als arts bij Artsen Zonder Grenzen is Nick Pinter (Val Kilmer) tijdens zijn bezoek aan Sofia in Bulgarije heel toevallig op het verkeerde moment op de verkeerde plek. Hij raakt daardoor betrokken bij de machtsstrijd rondom een miljardencontract tussen voormalig Sovjetrepubliek Kargykistan en een van de grootste diamantairs van de wereld. Het contract dat Kargykistan tot op heden met een machtig kartel heeft loopt op zijn eind en het is het kartel er alles aan gelegen dat contract te verlengen. De ambities van Kargykistan om rechtstreeks met de eindverkoper zaken te doen moet dus de kop in worden gedrukt en Nick zit ineens in een internationaal complot en komt tegenover ervaren moordenaars te staan.