Love and Other Impossible Pursuits (2009)

Alternatieve titel: The Other Woman

geregisseerd door Don Roos
met Natalie Portman, Lisa Kudrow en Scott Cohen

Emilia is een jonge vrouw die verliefd wordt op haar getrouwde baas Jack. Nadat Emilia zwanger wordt van hem, besluit Jack van zijn vrouw te scheiden en met Emilia te trouwen. Maar hun geluk is van korte duur: 3 dagen na de geboorte overlijdt hun dochter. Emilia is kapot van verdriet maar probeert niettemin de draad weer op te pikken. Ze doet hard haar best om een band te kweken met haar achtjarige stiefzoon William, maar Jacks jaloerse ex probeert elke poging daartoe te saboteren. Lukt het Emilia om haar leven weer op te rails te krijgen?