Running on Empty (1988)

Drama / Misdaad

geregisseerd door Sidney Lumet
met Christine Lahti, River Phoenix en Judd Hirsch

De Pope familie heeft hun ware identiteit al jaren niet kunnen gebruiken, vanwege het in brand te hebben gestoken van een wapenlab, wat bedoeld was om beter wapens te kunnen gebruiken tijdens de Vietnam-oorlog. De zoon van de familie wil graag een leven zonder constant op de vlucht te moeten zijn voor de overheid, realiserend dat zijn ouders dan opgepakt kunnen worden en waarschijnlijk nooit meer boven water zullen komen.