Deep Cover (1997)

1 stem

Actie / Avontuur

geregisseerd door Nicholas Celozzi
met Cynthia Rothrock, Stephen Nichols en Alex Hyde-White

Dutch Leonard (Stephen Nichols) is de leider van een militant extremistische groepering wiens bedoeling het is de wereld te bevrijden van alle niet blanken. Maar eerst heeft hij een persoonlijke score te vereffenen, want bij een FBI inval werd zijn broer gedood door FBI agente Kate Mason (Cynthia Rothrock). Hij laat een ondergeschikte een val zetten maar deze gaat helemaal fout waarbij er twee doden vallen. Dutch laat het er echter niet bij zitten. Onderwijl is er iemand anders die jacht maakt op Kate voor persoonlijke wraak.