Lord Shango (1975)

1 stem

Drama / Horror

geregisseerd door Ray Marsh
met Marlene Clark, Lawrence Cook en Wally Taylor

Afro-Amerikaanse Christenen worden met hun eigen geloof geconfronteerd, wanneer een Yoruban priester verdrinkt nadat hij de Christelijke doop van een jong meisje en haar moeder wilde stoppen. De priester keert terug uit de dood, en dan breekt de hel los.

avatar van Mac Hammer Fan
Werd uitgebracht door Brentwood Studio op DVD in de States.
Een Crypt of Terror double bill release.
Blijkbaar moeten fans van deze obscure horror er als de kippen bij zijn, want nog geen drie weken later is hij al out of print. Hetzelfde geldt voor diverse andere Crypt of Terror DVDs.