Things (1993)

Horror / Thriller

geregisseerd door Dennis Devine en Jay Woelfel
met Jeff Burr, Neil Delama en Jesse Hernandez

Als een man na een bezoekje aan zijn vriendin in een motelkamer weer vertrekt, komt de vrouw van de man binnen en dwingt de jongedame met een pistool te luisteren naar twee verhalen. Het eerste verhaal heet The Box en gaat over drie hoeren die in een klein dorpje een theater opkopen om als bordeel te gebruiken. De burgemeester is teleurgesteld en wil de hoeren weg hebben. Hij besluit een vreemd ding, wat in een doosje zit, te gebruiken om de hoeren weg te krijgen. Het tweede verhaal heet Thing in a Jar en gaat over een vrouw die steeds nachtmerries krijgt dat haar man haar slaat en misbruikt. Een vriend zegt dat ze bij haar man weg moet gaan, maar dat is nog niet zo makkelijk.