El Rostro del Asesino (1967)

Alternatieve titel: Hand of the Assassin

Spanje
Horror

geregisseerd door Pedro Lazaga
met German Cobos, Paloma Valdes en Katia Loritz

Acht mensen vinden na een zware storm onderdak in een oud, afgelegen en verlaten badhuis. Hun lot valt echter in handen van een man die, vergezeld van een vrouw, een aktetas met geld bij zich heeft. Door een panne met de elektriciteit valt het licht uit en is iedereen afgesneden van de buitenwereld. Nadien stellen ze vast dat de man met de aktetas is vermoord met een mes in de rug en dat de aktetas is verdwenen. Nochtans had niemand de plaats verlaten terwijl het donker was. En dan beginnen ze allemaal voor hun eigen leven te vrezen.