Perry Grant, Agente di Ferro (1966)

Alternatieve titel: The Big Blackout

1 stem

Italië
Drama / Misdaad

geregisseerd door Luigi Capuano
met Peter Holden, Giacomo Rossi-Stuart en Marilù Tolo

Perry Grant, geheim agent van de C.I.A. achtervolgt Roland, een oplichter, door Rome tot hij hem thuis vindt. Het echte beroep van Roland is ontwerper van modieuze vrouwenkleding, maar zijn creativiteit houdt daar niet op. Hij is ook van plan om het land te verlammen met uitvindingen van zijn eigen ontwerp. Hij is namelijk een perfecte vervalser van geld. Verder heeft hij een elektromagnetisch gadget ontworpen dat hem vlug door de ondergrondse wegen onder Coliseum brengt als hij achtervolgt wordt. Maar Perry Grant is een waardige tegenstander op het gebied van gadgets.