Tada, Kimi wo Aishiteru (2006)

Alternatieve titel: Heavenly Forest

Japan
Drama / Romantiek

geregisseerd door Takehiko Shinjo
met Aoi Miyazaki, Hiroshi Tamaki en Meisa Kuroki

Tijdens de kerstdagen gaat Makoto naar New York, om te zoeken naar zijn vriendin Shizura. Hun eerste ontmoeting was tijdens de openingsceremonie van het nieuwe schooljaar, waar ze beiden schitterden door afwezigheid. Wat Makoto en Shizura gemeen hebben is dat ze beide een lichamelijke afwijking hebben en daardoor bang zijn om onder de mensen te komen. Gelukkig kunnen de twee het met elkaar wel goed vinden, en gaan vaak samen naar het "hemelse bos" om foto's te maken. Maar dan is Shizura op een dag met de noorderzon vertrokken.