Shocker (1989)

Alternatieve titels: Wes Craven's Shocker | Shocker: No More Mr. Nice Guy

Horror / Komedie

geregisseerd door Wes Craven
met Mitch Pileggi, Peter Berg en Michael Murphy

Een man die bij ander mensen thuis televisies repareert blijkt op deze manier veel mensen te vermoorden. Deze seriemoordenaar, Horace Pinker (Mitch Pileggi), wordt veroordeeld tot de elektrische stoel. Na zijn dood gebruikt hij elektriciteit als middel om wraak te nemen op de persoon die hem op de elektrische stoel bracht, de jonge atleet Jonathan Parker (Peter Berg).