It Happened on 5th Avenue (1947)

Alternatieve titel: Als Je Lacht, Dan Ben Je Rijk

geregisseerd door Roy Del Ruth
met Don DeFore, Ann Harding en Charles Ruggles

Aloysius T. McKeever is een zwerver die een idee heeft om warm de winter door te komen: in het huis leven van een rijke familie die de winter in een warmer oord doorbrengt. Hij kraakt het huis van de miljonair O'Conner wanneer deze de deur uit is en nodigt ook een pas ontmoette vriend uit (een oorlogsveteraan die zijn huis is uitgeschopt) om daar te komen wonen. Dan sluit ook de dochter des huizes zich bij hen aan, aangezien ze gevlucht is van school en bovendien verliefd wordt op de ex-soldaat. Wat zal er gebeuren als O'Conner thuiskomt en allerhande volk in zijn huis aantreft?