Swap (2015)

1 stem

Filipijnen

geregisseerd door Remton Siega Zuasola
met Dionne Monsanto, Matt Daclan en Mon Confiado

Tonyo werkt als chauffeur voor een welvarende Chinese familie in Cebu. Als zijn zoontje in handen valt van een bende kidnappers, wordt hij door de ontvoerders gedwongen het kind van zijn rijke Chinese baas aan hen uit te leveren, in ruil voor zijn eigen zoontje. Tonyo wordt voor de keuze gesteld om zelf een misdaad te begaan om het leven van zijn kind te redden. Dan besluit hij hulp te zoeken bij de lokale politie om de daders in de val te lokken. Helaas verloopt de communicatie tussen hem en de agent die verantwoordelijk is voor de operatie niet zo soepel, waardoor er allerlei complicaties optreden. Maar de tijd tikt door en Tony’s wanhoop neemt toe.