Botched (2007)

Ierland / Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk / Duitsland
Horror / Komedie

geregisseerd door Kit Ryan
met Stephen Dorff, Sean Pertwee en Bronagh Gallagher

Wanneer een opdracht van crimineel Ritchie Donovan totaal in de soep loopt en miljoenen aan gestolen diamanten verloren gaan, laat zijn opdrachtgever hem geen keus: Wanneer Ritchie in leven wil blijven zal hij een laatste roof moeten plegen in een hoog gebouw van een rijke familie. Hij krijgt daarbij ongevraagd hulp toegewezen van gestoorde handlangers. De klus lijkt voorspoedig te verlopen, totdat het gezelschap vast komt te zitten op een etage in een labyrint van boobytraps en Russische psychopaten. Ze zijn niet de enigen die vast zitten in het kat en muis spel op leven of een afschuwelijke dood, maar wie is te vertrouwen?