Dick (1999)

Canada / Frankrijk / Verenigde Staten

geregisseerd door Andrew Fleming
met Kirsten Dunst, Michelle Williams en Dan Hedaya

Amerika 1972. Betsy en Arleen zijn typische Amerikaanse tieners die zich alleen zorgen maken over mode, shoppen en jongens. Als ze tijdens een rondleiding in het White House per ongeluk een verkeerde kamer binnenlopen, wordt hun leven in eens wat gecompliceerder. Het blijkt namelijk, dat zij door het openen van die deur, betrokken raken bij het grootste schandaal uit de Amerikaanse geschiedenis: Watergate.