Sidekick (2005)

Canada
Fantasy

geregisseerd door Blake Van de Graaf
met David Ingram, Perry Mucci en Mackenzie Lush

Computerconsultant Norman Neale heeft twee grote liefdes in zijn leven: stripverhalen en de receptioniste van zijn werk, Andrea Hicks. Overdag droomt hij van Andrea en tijdens de nacht droomt hij ervan een superheld te zijn. Als hij op een dag ontdekt dat zijn collega Victor Ventura, lichte telekinetische krachten heeft, praat hij hierover met zijn enige vriend Chuck, de eigenaar van een stripwinkel. Op zijn aanraden overtuigt hij Victor om zijn krachten te gebruiken in de strijd tegen de misdaad. Norman vervoegt hem als trouwe sidekick op zijn avonturen.

Waste of time..