Stories of Lost Souls (2005)

Argentinië / Australië / Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten

geregisseerd door Deborra-Lee Furness, William Garcia, Col Spector, Toa Stappard, Andrew Upton, Illeana Douglas, Paul Holmes en Mark Palansky
met Hugh Jackman, Paul Bettany en Keira Knightley

Zes korte verhalen over eenzame mensen in onverwachte situaties, van volharding en wanhopigheid. In A Whole New Day wordt een man wakker in zijn eigen appartement, maar er is toch iets veranderd. In Euston City krijgt een man zeven kansen om te raden waarom een gevangene geen geld heeft. In Standing Room Only staat een groep mensen in de rij voor de laatste kaartjes. In New Year's Eve is een eenzame man doodongelukkig en besluit hier wat aan te doen. In Sniper 470 wordt een sluipschutter de ruimte ingestuurd. In Bangers maakt een vrouw zich klaar voor het bezoek van haar moeder.