P (2005)

Verenigd Koninkrijk / Thailand
Horror

geregisseerd door Paul Spurrier
met Suangporn Jaturaphut, Pisamai Pakdeevijit en Amy Siriya

Het jonge weesmeisje Dau groeit op in een klein dorpje in Thailand. Daar hebben andere kinderen al snel in de gaten dat ze anders is dan de andere kinderen. Door dit feit wordt het meisje getreiterd en misbruikt en heeft een zwaar leven. Dau groeit op bij haar oma die zoals ze zeggen magische krachten bezit. Haar oma leert Dau deze krachten en dit had ze beter niet kunnen doen...