Machine Gun Mama (1944)

Alternatieve titel: Tropical Fury

Avontuur / Komedie

geregisseerd door Harold Young
met Armida, El Brendel en Wallace Ford

Ollie Swenson en John O'Reilly zijn twee niet al te slimme jongens met één voordeel. Ze hebben Bunny de olifant in bezit en die kan je verkopen. Dat is precies wat de twee jongens van plan zijn. Ze denken dat een in slechte staat verkerende Mexicaanse kermis, waar de mooie Nita Cordova werkt, het dier wel kan gebruiken. Eigenaar Jose is echter vastbesloten de tent te sluiten.

avatar van moviefreak#1
Een uiterst degelijke romantische komedie die helaas niet als zodanig wordt gezien door de titel en de cover die slechts betrekking hebben op één kleine scène, die verder helemaal niet belangrijk is voor het verhaal. Dat is wel jammer want zoals gezegd is ie toch wel leuk. 2,5 *