Crocodile Gennadiy (2015)

Alternatieve titel: Almost Holy

Oekraïne / Verenigde Staten
Documentaire / Biografie

geregisseerd door Steve Hoover

Gennadiy Mokhnenko heeft een naam opgebouwd door gewelddadige, dakloze en verslaafde kinderen uit de straten van Mariupol (Oekraïne) op te nemen in zijn parochie. Echter nu zijn land richting de Europese Unie trekt is er steeds meer vijandigheid te vinden in de straten. Gennadiy - ook bekend als Pastoor Krokodil - is tevens een vigilante die niet schroomt om geweld te gebruiken.

Malick
Geproduceerd door niemand minder dan Terrence Malick.

avatar van centurion81
Dit klinkt erg interessant! Op de to watch list in netflix!

avatar van missl
Ik snap deze kenmerken niet zo, is het nou een docu of een dramafilmverhaal (verzonnen dus, of met vleugjes ' waarheid ' ). De teaser / trailer teased me wel.

missl schreef:

Een documentaire denk ik toch wel.
Al heb je in het documentairegenre best wel eens dat situaties die eerder gebeurd zijn als het ware nagespeeld worden mocht het moment gemist zijn en de documentairemaker het toch een belangrijke gebeurtenis vindt om in de documentaire op te nemen.
Variety recensie

De film is nu op YouTube te zien. Zie de link onder de IMDb-link!