Jack Reed: A Search for Justice (1994)

Alternatieve titel: Deadly Justice

Misdaad / Drama

geregisseerd door Brian Dennehy
met Brian Dennehy, Charles S. Dutton en Susan Ruttan

Politieman Jack Reed moet een brutale moord op een serveerster uit een nachtclub onderzoeken. Alle aanwijzingen duiden in de richting van haar baas, maar deze heeft connecties tot in het stadhuis.

Rik_stone
is dit wat?

Rik_stone schreef:

is dit wat?

Ja hoor met alweer een goede rol van Brian Dennehy

avatar van Tun-89
Dit was zeker niet dé film die woensdag avond 15 februari, 20:30 op rtl4 is geweest....

De titel was wel: Search for Justice
maar dat ging heel ergens anders over.
Die film die er wel op was, was een hele goeie Film!

avatar van 606
Helemaal niet verkeert en soms erg spannend.
Ook werd er door de cast goed geacteerd.

4 sterren