Jue Di Tao Wang (2016)

Hongkong / Verenigde Staten / China
Actie / Komedie

geregisseerd door Renny Harlin
met Jackie Chan, Johnny Knoxville en Bingbing Fan

Een van de weinige goede agenten die er nog te vinden zijn, Bennie Chan, zit al meer dan een decennium achter de gevaarlijke misdaadbaas Victor Wong aan. Wanneer zijn jonge nichtje Samantha problemen krijgt met het misdaadsyndicaat van Wong, moet hij de enige man die haar kan helpen opsporen: de Amerikaanse gokker Connor Watts. Connor is op de vlucht voor dezelfde bende en een gevaarlijke Russische huurmoordenaar, maar Bennie onderschept hem eindelijk in Siberië. Hij begint aan een race tegen de klok om hem naar Hongkong te brengen.