C'est Arrivé près de chez Vous (1992)

Alternatieve titels: Man Bites Dog | It Happened in Your Neighborhood

België
Komedie / Mockumentary

geregisseerd door Rémy Belvaux, André Bonzel en Benoît Poelvoorde
met Benoît Poelvoorde, Malou Madou en Willy Vandenbroeck

Ben verdient zijn brood als moordenaar. Vooral postbodes trekken zijn aandacht maar nooit valt hij de echte rijken aan. Ben heeft een filmploeg de toelating gegeven om hem te volgen. Wanneer er geleidelijk aan een vriendschap tot stand komt, wordt de ploeg langzaam maar zeker medeplichtig.